Bilder på mitt bygge

Design och tekniska lösningar för isjakter i allmänhet och Isabellan i synnerhet

ModeratorCOLON jaktfredde

BUTTON_POST_REPLY [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Erik A
InläggCOLON 24
Blev medlemCOLON mån mar 3, 2003 11:47
CONTACTCOLON

Bilder på mitt bygge

Inlägg av Erik A » mån jan 5, 2004 23:41

Jag har samlat några bilder på vårat bygge. Den skarpögde ser genast att det inte rör sig om en isabella och att det är en del jobb kvar.

http://www.m.kth.se/m98_avk/isjakt.htm

Erik

Fredrik
InläggCOLON 4
Blev medlemCOLON tor jan 8, 2004 21:36
OrtCOLON Härnösand
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Inlägg av Fredrik » tis jan 13, 2004 19:53

rolig ide´ kan nog bli en häftig jakt!
inte så roligt för han som ska styra bara!! Haha! :D

Erik A
InläggCOLON 24
Blev medlemCOLON mån mar 3, 2003 11:47
CONTACTCOLON

Inlägg av Erik A » tis jan 13, 2004 23:29

Sittbrunnen är tänkt för två, men med styrningen som på bilden kan man ju åka tre på jakten. Jag undrar om det bästa är att ligga på mage och styra med händerna eller att sitta upp och styra med fötterna. Fast när allt kommer omkring är vi nog så fega att vi ordnar en stående styrspak längst till vänster i sittbrunnen.

Erik

Användarvisningsbild
kite
InläggCOLON 8
Blev medlemCOLON fre jun 6, 2003 0:11
OrtCOLON Södertälje
CONTACTCOLON

Inlägg av kite » tor jan 15, 2004 14:56

Stiligt bygge.
Man blir lite avundsjuk på alla tvingar ni har :D

BUTTON_POST_REPLY
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable