Seglingen 9/1

Information kring var det går att segla, lägg in färdvägar under vägbeskrivningar.
Skriv gärna in berättelser från genomförda seglingar också.

ModeratorCOLON jaktfredde

BUTTON_POST_REPLY [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Användarvisningsbild
boose
InläggCOLON 1362
Blev medlemCOLON tor jan 16, 2003 11:32
OrtCOLON Södertälje 072 5006166
CONTACTCOLON

Seglingen 9/1

Inlägg av boose » tor feb 9, 2017 20:09

Idag hade vinden bedarrat ngt, men det räckte gott och väl till farter på 66 km/t med mitt minsta segel.
Min Amaryllo  GPS visar 66.63 km/t som snabbast med Isabellan, Peter med sin DN hade idag hela 66,92 km/t, han var mao snabbare är mig!
Det är inte ofta som Peter har högre toppfart än våra Isabellor, men idag hade han det, KUL!
Vi fick även stifta bekantskap med två ”nya” isseglare som dök upp på Mariefredsviken, det är kul med nya seglare och vi hoppas att dom fortsättningsvis gör oss sällskap på isen.
Nu satsar vi på lördagen 11/2, grillen är laddad och det hoppas vi att även du är, jag tror att det bli många isjakter på Mariefredsviken kommande helg.

Boose
:bek
Is beträds ALLTID på eget ansvar, http://www.isabellaisjakt.se/sakerhet/
Licensierad Isabellaseglare S-95 Seglat i 109,65km/t

Bild
Skype ID bosseca
http://www.isabellaisjakt.se

BUTTON_POST_REPLY [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable