Björkfjärden 26/3 ?

Information kring var det går att segla, lägg in färdvägar under vägbeskrivningar.
Skriv gärna in berättelser från genomförda seglingar också.

ModeratorCOLON jaktfredde

BUTTON_POST_REPLY [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Mikaels
InläggCOLON 30
Blev medlemCOLON sön dec 28, 2014 8:53
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Björkfjärden 26/3 ?

Inlägg av Mikaels » sön mar 25, 2018 13:34

Hej någon sugen i morgon måndag?
Jag och Lasse ö klämde 60kmh på lördagen på en nästan perfekt is.
Bara lite is sprut bra för fart känsla och säker bra för blodcirkulationen i ansiktet.
I morgon kan jag tänka mig en overkligt bra is och bra vind om man orkar vara där tidigt!
Så är någon på eller...för jag kanske inte åker annars?
Mvh Mikaels :D

BUTTON_POST_REPLY [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable