Billigare mast köpes

Här kan vi lägga in jakter och tillbehör till salu eller önskas köpa.

ModeratorCOLON jaktfredde

BUTTON_POST_REPLY [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
MagnusL
InläggCOLON 9
Blev medlemCOLON tor feb 20, 2003 16:15
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Billigare mast köpes

Inlägg av MagnusL » lör jan 3, 2009 20:51

Nu när det äntligen är is igen så är det dags att sparka iång min isabella igen. Det sista som hände var dock att jag bröt min mast, så ny mast behöver köpas.

Allt är av intresse! Tänkte försöka sticka ut på Ullasjön på måndag eller tisdag 5/1 eller 6/1 om jag får tag på nåt.

mvh

Magnus

magnus(at)leijonborg.se

Per
InläggCOLON 17
Blev medlemCOLON ons jan 4, 2006 23:10
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Inlägg av Per » sön jan 4, 2009 23:53

Magnus,
Jag bröt min mast förra vintern, den nedre sektionen. Har nu upptäckt att segel och mast är anpassade. Köpte en billig mast (1000:-) med mindre kol som visade sig vara 2-3 mm större diameter i toppen. Det blev trångt i seglet.
Om det är någon som har en GUN SAILS TERMINATOR C45 460 liggande är Jag intresserad. Är så klart intresserad av en halv mast, nederdelen av en GUN 460.
PS. Mastbrottet berodde på "skavning" mellan hjälpmast och kolfibermasten.
Per 070 932 95 15

Användarvisningsbild
Maxisailor
InläggCOLON 27
Blev medlemCOLON fre okt 17, 2008 23:39
OrtCOLON Bergvik Hälsingland
CONTACTCOLON

tips

Inlägg av Maxisailor » mån jan 5, 2009 17:54

Hej Magnus
satt och spånade igenom blocket då jag hittade denna annons.
Kanske är något av intresse

http://www.blocket.se/vi/19588387.htm?ca=5_s

Mvh Micke
Isjakten klar
Besök min hemsida

Seglingsbilder/ isbilder läggs ut eftersom i nytt galleri

www.mini-z.zoomin.se
070-328 69 88

MagnusL
InläggCOLON 9
Blev medlemCOLON tor feb 20, 2003 16:15

mast på blocket

Inlägg av MagnusL » mån jan 5, 2009 19:04

Ja, jag hittade också den. Funderar på att köpa en på Surfspot om jag inte hittar något annat.

mvh

Magnus

BUTTON_POST_REPLY